huhu


Perghh da lama gila kot tak nulih lam blog nie wei. hehe. for this time being , aku tengah sit for trial. alhamdulillah segalanya brjalan dengan lancar.3 bulan lagi da nak spm. muak gila duk kat skola. haishhh, sabor jelahhh ~ so far skola taon nie takdelah best sangat :P lam skala 1-10. aku bagi 2/10 je. huhu.and the sad part is, aku rindu sangat-sangat kat bestfrens aku. lama tak gelak sama. lama tak make fun sama. huk3. kawan-kawan merangkap adik-adik aku taon nie takdela rapat and sekepala sangat. almaklumla tak sampai satu tahun pon kenal -_-

hrmmmmm...

kadang kan. aku rase kan macam down je kot this year. learning condition tak macam dulu. meriah. huh. buttt aku gagahkan je diri, push diri aku untuk belajar. mainan perasaan tu tolak je tepi2. sebab aku fikir " mende tu sume " remeh-temeh je. aku nak ada masa depan yang cerah. just like other's hope.biasalah aku sebagai hamba Allah taklah perfect macam nabi, aku jugak ada buat silap.so pada orang yang aku buat salah, terguris hati ke pebende secara sengaja ataupun tidak, aku mintak maaf okay.

aku nie nak kata baik taklah sangat.akhlak masuk dalam longkang. suka aja sakitkan hati orang.bak kata omputih,troublemaker.hehe. ada pon skit je mereka yang tahan dengan prangai aku. and mereka2 tu la jugak yg paling ak sayang and appreciate in life.hurm rasenye da cukup untuk entry kali ni kot. takde gunanye nak luah perasaan banyak3 kat alam maya nie kerana manusia boleh membentuk seribu kata- kata , seribu bahasa. tapi kata-kata tidak boleh membayangkan perasaan dengan jelas. Chewahhh. Adios.


0 komengg [s]:

Post a Comment

Copyright 2009 blogbahamramban.. All rights reserved.
Sponsored by: Website Templates | Premium Wordpress Themes | consumer products. Distributed by: blogger template.
Bloggerized by Miss Dothy