boringgg.


Hurm , sepanjang cuti nie takde benda lain dah aku buat melainkan;

  • makan
  • minum
  • tidur
  • facebooking
  • chatting

Hahaha , memang membazirkan masa betul ! Buku lak haram aku sentuh. Homework lagilah.Wakaka . Apa nak jadilah aku nie. Pemalas betul.Padahal trial 2 bulan jew lagi. SPM lak 5 bulan jew lagi. Adesss. Camne erk nak buang rasa malas tuh? Ish ish ish susah tol. Tahun nie aku macam  kurang study lah. Asyik enjoy jek lebih.Last yearlah katakan. Kui3. Harap-haraplah sikap aku yang buruk nie berubah secepat mungkin. Takut arh jugak result trial aku nanti drop. Dahlah masa midterm baru-baru nie aku jawab ntah pape jek. Macam takde semangat nak exam. Konpem result mid term aku nie macam celaka jew kan.Tahun lepas takdelah camnie sikap aku.Semangat nak study tuh berkobar-berkobarlah jugak. Tahun nie cam malap jew semangat ouh. Cikgu - cikgu pulak aku tengok cam rushing jek nak habiskan silibus. Aku dahlah style lambat pick up. Masa dah semakin suntuk lah walaweyy. Huh! Mampukah aku nak kejar balik topik-topik yang aku kurang faham dan yang aku tak faham langsung ? Huwaaaa, debor arh ! Gane ea , gane ea ? Matilah aku kalau kantoi dalam SPM nantiii ! Apa aku nak jawab kat waliq dan ma ? Dan yang paling penting , macam mana aku nak further studies kat oversea if result aku cam syial jek? Aaaaaa , aku harus bangkit ! Jangan jadikan tahun nie Zaman Gelap aku sebab tahun nielah penentu masa depan aku. Arghh ! So apa lagi Husna, CHANGE YOUR ATTITUDE START FROM RIGHT NOW !


* Dear Fathia , Sara , Fatin , Shahirah dan Natasya ; thanks sangat-sangat sebab korang dah bantu aku ,wi nasihat kat aku , sudi dengar luahan hati aku, berada di sisi aku saat aku dirundum kepiluan. Wawawawa :P .  Meskipun sometimes aku degil dan tak dengar kata , tapi korang still accept aku seadanya sebagai kawan. I really appeciate all that guys ! :') Tak lupa jugak pada Anis dan Najian. Korang sangat bermakna bagi aku. 

:) 

0 komengg [s]:

Post a Comment

Copyright 2009 blogbahamramban.. All rights reserved.
Sponsored by: Website Templates | Premium Wordpress Themes | consumer products. Distributed by: blogger template.
Bloggerized by Miss Dothy